Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Jak kreatyna wpływa na trening siłowy?
Autor: Artykuł partnera - WP(lca.pl) - 2024-02-28 12:08:13
Osoby ćwiczące na siłowni bardzo często w celu poprawienia własnych wyników decydują się na stosowanie odpowiedniej suplementacji. Właściwie dobrana sprawia, że łatwiej osiągnąć dobre efekty i cieszyć się wzrostem siły i poprawą wyglądu sylwetki. Szczególnie dużą popularnością cieszy się kreatyna. Stosowana zarówno przez zaawansowanych, jak i początkujących może prowadzić do poprawy wielu parametrów i pomagać w zbudowaniu wymarzonej sylwetki. Prezentujemy, w jaki sposób suplement wpływa na trening i które z form kreatyny wypadają najlepiej.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Kreatyna - najważniejsze korzyści stosowania

Stosowanie kreatyny jest polecane głównie ze względu na szybki wzrost energii w trakcie treningu. Zarówno monohydrat kreatyny, jak i jabłczan wpływa na przyspieszenie regeneracji adenozynotrifosforanu, znanego jako ATP. Dzięki temu mięśnie już po krótkim czasie są zregenerowane i gotowe na dalszy wysiłek. W efekcie trening może być o wiele bardziej intensywny i skutkować dostarczeniem większych obciążeń dla włókien.

Przyjmowanie kreatyny wpływa także na poprawę ogólnej siły i wytrzymałości. W połączeniu z właściwymi treningami możliwe jest zbudowanie silnych i widocznych mięśni, które wspomogą wykonywanie nawet najtrudniejszych ćwiczeń.

Zastanawiając się, jak działa kreatyna, warto również wiedzieć, że przyspiesza przyrost beztłuszczowej masy mięśniowej. Wynika to głównie z tego, że suplementacja kreatyną zwiększa retencję wody w mięśniach. Dzięki temu szybciej można zauważyć wizualną poprawę sylwetki i fakt, że mięśnie stają się bardziej widoczne.

Monohydrat, jabłczan, czy cytrynian kreatyny - co wybrać?

Dobrze wybrana kreatyna to gwarancja, że suplementacja będzie bezpieczna i faktycznie pomoże w uzyskaniu pożądanych efektów treningów. Każda z dostępnych form posiada swoje zalety. Warto sprawdzić różne rodzaje kreatyny i w ten sposób wybrać najbardziej odpowiednią. Oto trzy najpopularniejsze formy:

  1. Monohydrat kreatyny to najpowszechniej dostępna forma suplementu. Dodatkowo jest to najtańsza forma, która dzięki dobremu zbadaniu jest w pełni bezpieczna. Decydując się na monohydrat kreatyny, można być pewnym, że suplement spełni oczekiwania.
  2. Jabłczan kreatyny wyróżnia się przede wszystkim szybszą przyswajalnością i jest polecany dla osób, które mają problem z trawieniem monohydratu. Połączenie kreatyny z kwasem jabłkowym zdobyło wielu zwolenników. Ta forma również jest popularna wśród suplementów diety i łatwo dostępna.
  3. Cytrynian to ostatnia popularna forma. Podobnie, jak jabłczan jest lepiej rozpuszczalna w wodzie i może być lepiej trawiona. Wystarczy jedynie odpowiednie dawkowanie kreatyny, aby zachować bezpieczeństwo i cieszyć się efektami.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama - sponsor działu


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,744s - V: A0.99 - C: 1 - D: 03.01.2024 13:04:16